Lauantaina sattui pieni haaveri ruokaa tehdessä ja leikkasin sormesta palasen. Sormi on aika karun näköinen eikä meinaa alkaa paranemaan. Mitään käsitöitä en pysty tekemään ja kaiken huippuna on selässä lääkärin mukaan lihaskramppi joten kävely ja liikkuminen on tosi tuskallista. Vahvojen kipulääkkeiden voimalla tässä sinnitellään eteenpäin. Ei kahta ilman kolmatta joten koiralla on kivestulehdus ja sitä on sitten seurailtava ettei antibiotista huolimatta mene kuolioon ja pahimmassa tapauksessa koiralta henki pois.

Tylsää kun ei voi oikein tehdä mitään kun kivut ja paketissa oleva sormi sen estää. Ikkunat olisi pestävä, keittiön kaapit siivottava ja pyykkivuorikin vaan kasvaa. Roskavuori myös kaikenmaailma purnukoita, muovipusseja, kahvipusseja jne. Muovipusseista olen nähnyt silittämällä tehtävän paksumpaa ja siitä voi sitten ommella jotain. Kahvipusseista olisi tarkoitus punoa kori. Mulla oli iso kassillinen kahvipusseja ja olen jos lopettanut keräämisen ja vasta nyt tajusin ettei ne riitä alkuunkaan mitä mulla oli. Täytyy taas laittaa viestiä tutuille et kerätkää mulla kahvipusseja.

1242927270_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä olisi pari laatikkoa farkkuja odottamassa jotain hyvää ideaa mitä niistä tehdä. Olen alunperin alkanut keräämään farkkuja tarkoituksena tehdä niistä päiväpeitto nyt on hiukan epävarmaa tuleeko niistä päiväpeitto vai jotain muuta.

1242927332_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä taas pari laatikkoa vanhoja lumppuja joista tarkoitus loihtia jotain uutta ja se mistä ei voida loihtia mitään päätyy matonkuteiksi.

1242927500_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä banaanilaatikko on täynnä korjattavia vaatteita. Ei olisi oikein aikaa sairasteluun tekemättömät hommat ottaa kaaliin. Varsinkin kun joudun kaatamaan tiskaamisenkin rakkaan puolisoni harteille ihan kuin hänellä ei olisi tarpeeksi omia töitään hoidellessa.

1242927550_img-d41d8cd98f00b204e9800998e